[영문판]락앤락마케팅전략,락앤락기업분석,락앤랑경영전략
- 등록일 / 수정일
- 페이지 / 형식
- 자료평가
- 구매가격
- 2013.07.04 / 2019.12.24
- 21페이지 / hwp (아래아한글2002)
- 평가한 분이 없습니다. (구매금액의 3%지급)
- 4,000원
최대 20페이지까지 미리보기 서비스를 제공합니다.
자료평가하면 구매금액의 3%지급!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
추천 연관자료
- 본문내용
-
<About Lock & Lock>
Aiming at a Global NO.1 Brand, Lock&Lock
Since its establishment in 1978, Lock&Lock Co., Ltd. has been grown as a global company that exports its products - Lock&Lock containers with a four-sided interlocking system of new concept - to more than 100 countries worldwide. Lock&Lock Co., Ltd. will expand the number of export destinations from the current 105 to more than 130 by 2013, thereby securing firm footing as the leader in the airtight container field as well as the most valuable brand specializing in outstanding airtight containers.To achieve its goal of becoming the “2013 Global No.1,” the company exerts its best efforts to expand its main products from plastic airtight containers to comprehensive kitchenware using diverse raw materials including glass, porcelain, and stainless steel. To be a global company producing various and functional kitchenware, Lock&Lock maintains its competitive edge in the field by manufacturing containers using environment-friendly materials considering the health of customers and environment
<Lock&Lock, the Worldwide Brand>
Lock&Lock is currently investing more than 2% of its total annual sales in R&D for customers' satisfaction and to enhance and reinvent the quality of new products launched more than 100 items. Moreover, the company constructed large-scale plants to meet the increasing demand of the global market including plants in Asan in Korea, Weihai, Mansan and Suzhou in China, and Vietnam. In addition to the plants, 15 branches and 90 directly managed stores worldwide have been established; thus securing the foundation for a global Lock&Lock brand.
Lock&Lock will continue to exert every effort to develop new materials and to reinvent the quality of products as global products you can find in every corner of the world. Aside from these efforts, the convenience and appearance of the product will also be enhanced to make the company a most beloved one by customers. Finally, we shall faithfully practice our company philosophy of placing value on humans and environment to become the company that moves customers.
자료평가
-
아직 평가한 내용이 없습니다.
오늘 본 자료
더보기
최근 판매 자료
- 사업계획서(창업계획서) : 매일매일 신선한 이유식을 만들어 먹이기 벅찬 엄마들에게 건강한 이유식을 공급하는 영유아 이유식 사업계획서
- 지역사회공동체심리학 자료
- ifc seoul project 레포트
- [마케팅전략] 팀홀튼 Tim Horton의 한국시장 도입 전략
- 통합 창원시 행정구역 통합사례분석 및 문제점과 개선방안
- (성적A) [조직행동론] 스트레스의 원천은 조직 내/외 요인으로 구분할 수 있습니다. 그 중 조직 내 스 트레스 요인을 개인, 직무, 조직 차원으로 제시하고 스트레스의 결과 및 해소 방안을 제시하십시오.
- 조직행동론_3주 2강에서 작업장에서의 스트레스에 대해 학습했습니다 스트레스의 원천은 조직 내,외 요인으로 구분할 수 있습니다 그중 조직 내 스트레스 요인을 개인, 직무, 조직 차원으로 제시하고 스트레스의 결과 및 해소 방안을 제시하십시오
- 재무관리_재무관리의 목표인 이익 극대화보다 기업가치의 극대화가 적합한 이유를 설명하시오
- [A+] 기업가정신과 창의적 사고 중간대체 레포트
- 국내 및 해외기업의 해외진출 성공 및 실패사례
저작권 관련 사항 정보 및 게시물 내용의 진실성에 대하여 레포트샵은 보증하지 아니하며, 해당 정보 및 게시물의 저작권과 기타 법적 책임은 자료 등록자에게 있습니다. 위 정보 및 게시물 내용의 불법적 이용, 무단 전재·배포는 금지됩니다. 저작권침해, 명예훼손 등 분쟁요소 발견시 고객센터에 신고해 주시기 바랍니다.