[마케팅] 소니코리아 3D TV -BRAVIA 광고전략

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목차
1. 3D TV 시장분석
2. 소니코리아 3D TV의 현재
3. 소니코리아 3D TV의 문제점
4. 마케팅전략
5. 커뮤니케이션전략
6. IMC 전략
본문내용

For people who aged thirties who will be marring before long,the Sony BRAVIA 3DTV is a product which
offer technical view TV to 3D real display
that offer to have a opportunity
interaction between wife or husband.In addition, unlike Other 3DTVour product is same ability to seeing 3D View
but the price of that are chaper than other product.

SONY와 함께 하는 션-정혜영 부부의 행복한 일상

TV 광고


대한민국 대표 부부 ‘션-정혜영’
하루하루 행복하게 살아가는 그들 부부의 중심에
SONY가 있음을 보여준다.

이를 통해, SONY의 인지도 제고와 타겟인 신혼부부의
롤모델인 ‘션-정혜영’을 보여줌으로써 행복한 부부생활의 희망을 부여함. 그 중심에 SONY가 함께 하고 있음



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