핫식스 Hot6ix 브랜드분석과 핫식스 광고전략분석및 핫식스 해외진출 글로벌전략(영문레포트)

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핫식스 Hot6ix 브랜드분석과 핫식스 광고전략분석및 핫식스 해외진출 글로벌전략 (영문레포트) 입니다.


본 자료는 서울 안암동 K대학교 수업 기말과제로 제출하여 A+를 받았던 리포트입니다

한학기동안 7명의 조원들이 많은 브레인스토밍을통해 열과성의를다해 만들었습니다.

인터넷으로 검색한자료가 아니라 도서관에서 관련교재들을보며 직접 작성한 레포트라 여기서 판매되는다른 자료랑 중복되는내용이 전혀없는 레포트입니다

그래서 실질적으로 참고할만한 부분이 많을거라 생각합니다^-^
목차
1. Company ‘Lotte Chilsung Beverage’

2. Brand ‘Hot 6ix’
2-1 Expanded Targeting
2-2 Price
2-3 Promotion
2-4 Localization.
2-5 Renewal
2-6 Understanding

3. Advertising of Hot 6ix
3-1 About Hot 6ix ads
3-2 History of Hot 6ix ads
3-4 The key to success of Hot 6ix

4. Aspect of Ads
1) Sympathy
2) Entertain
3) Expecting
4) Needs

5. [Difference between Korea and Hungary]
1) Difference between Korea and Hungary Culture.
①Culture dimension of Korea
②Culture dimension of Hungary

2) Difference between Korea and Hungary Market
① Korea market situation of Energy drink
②Hungary market situation of Energy drink

6. [ plan for Hungary]
1) Video advertising
2) Print ad
3) Event
본문내용
 High uncertainty avoidance
At 85 South Korea is one of the most uncertainty avoiding countries in the world. Countries exhibiting high uncertainty avoidance maintain rigid codes of belief and behavior and are intolerant of unorthodox behavior and ideas. In these cultures there is an emotional need for rules (even if the rules never seem to work) time is money, people have an inner urge to be busy and work hard, precision and punctuality are the norm, innovation may be resisted, security is an important element in individual motivation.
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