[서비스운영관리] 싱가포르 항공사 서비스경쟁전략
- 등록일 / 수정일
- 페이지 / 형식
- 자료평가
- 구매가격
- 2012.05.03 / 2019.12.24
- 31페이지 / pptx (파워포인트 2007이상)
- 평가한 분이 없습니다. (구매금액의 3%지급)
- 1,900원
최대 20페이지까지 미리보기 서비스를 제공합니다.
자료평가하면 구매금액의 3%지급!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
추천 연관자료
- 목차
-
1.기업소개
2.서비스경쟁전략
3.Singapore Girl
4.서비스역량관리
- 본문내용
-
수상목록
TravelAge West (USA)
Best Airline, International (5년 연속 수상)
Business Traveller Middle East Award
Best Asian Airline Serving the Middle East (10년 연속 수상)
National Consumer Satisfaction Index Survey (South Korea)
Best International Airline (14년 연속 수상)
Fortune Magazine (USA)
Top 50 World’s Most Admired Companies (Ranked 18th)
Ranked second in the airline category
Wanderlust Travel Award 2011 (UK)
Top Worldwide Airline (4년 연속 수상, 10년 동안 9번 수상)
Slogan
“A Great Way To Fly”
Company Mission
providing air transportationservices of the highest quality
Core Value
PURSUIT OF EXCELLENCE
SAFETY
CUSTOMER FIRST
CONCERN FOR STAFF
INTEGRITY
자료평가
-
아직 평가한 내용이 없습니다.