[장소마케팅] 장소의 부정적 이미지 개선 전략(HowCanaPlaceCorrectaNegativeImage)

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장소마케팅에서 장소의 부정적 이미지를 개선하거나 혹은 부정적 이미지를 발상의 전환으로 도시의 매력으로 만드는 전략에 대해 소개한다. 깔끔하고 알찬 디자인으로 파워포인트로 정리하였으며, 영문으로 작성하였다. 영문으로 작성되었으니 유념바람.
목차
1. What determines a place’s image?

2. Strategic image management

3. How can a place correct a negative image?

4. Making a positive out of a negative

5. Marketing icons

6. Removing the negative

7. What are the guidelines for designing a place’s image?

8. What is in a place brand name?

9. Conclusion
본문내용
파워포인트 자료이므로 특성상 내용요약은 목차로 갈음.

1. What determines a place’s image?

2. Strategic image management

3. How can a place correct a negative image?

4. Making a positive out of a negative

5. Marketing icons

6. Removing the negative

7. What are the guidelines for designing a place’s image?

8. What is in a place brand name?

9. Conclusion

참고문헌
marketing place
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