미국대학 경제학_위조품 경제_Term Paper_Essay_Econ_Counterfeit Goods
- 등록일 / 수정일
- 페이지 / 형식
- 자료평가
- 구매가격
- 2021.01.19 / 2021.01.19
- 7페이지 / docx (MS워드 2007이상)
- 평가한 분이 없습니다. (구매금액의 3%지급)
- 500원
최대 20페이지까지 미리보기 서비스를 제공합니다.
자료평가하면 구매금액의 3%지급!
1
2
3
4
5
6
7
추천 연관자료
- 본문내용
-
Microeconomics
Term Paper
“Counterfeit Goods”
Counterfeit goods are produced massively and distributed to almost every country in the universe. These goods are manufactured in many countries, but mostly in Asia, especially China. The unethical producers’ target industries are countless: cell-phones, shoe polish, toothbrushes, pharmaceuticals, speakers, automobiles, TVs, electronic dictionaries and etc. Counterfeit goods cause many problems. They reduce the profits of companies being mimicked, causing less revenue to develop new products. Counterfeiters take advantage of the real companies’ marketing and promotion activities, followed by huge investments, time and effort, and grasp unfair profits. In addition, most counterfeits are hard to distinguish what is real and not real, and low in quality. Therefore, consumers who perceived a counterfeit as the real one, get bad images and thoughts toward the company after using it. Moreover, those consumers make phone calls and send e-mails to the company complaining and reporting defection about the products which the company did not even produce. Dealing with those reports burdens the company with wasting resources. Counterfeits produced in China go to Vietnam, S. Korea, Japan, the U.S., Russia, Germany, Canada, China itself, etc. The value of black markets full of pirated and counterfeit goods is tremendous. Many countries including Japan, the U.S. and France are strongly urging China to prevent counterfeiting. However, nevertheless its effort, counterfeiters are unstoppable.
- 참고문헌
-
References
http://www.havocscope.com/Counterfeit/china.htm, retrieved in April 1st, 2009
Haider Ali, “Why people buy counterfeit brands”, Feb., 14th, 2008, http://www.open2.net/blogs/money/index.php/2008/02/14/counterfeit_brands?blog=5, retrieved in March, 31st, 2009
David, Alex Halperin, “Stalking the wild copycats”, Business Week, August, 18th, 2008
January, 7th, 2007, Asahi.com, retrieved in March, 31st, 2009
March, 6th, 2009, http://www.cn-c114.net/578/a392550.html, retrieved in April 1st, 2009
Ji-hae Bum, “Super fakes that look more real than real goods, Sanchai”, Chosun.com, February 28th, 2009, http://news.chosun.com/site/data/html_dir/2009/02/27/2009022700696.html, retrieved in April 1st, 2009
자료평가
-
아직 평가한 내용이 없습니다.
오늘 본 자료
더보기
최근 판매 자료
- 어린이집 만4세 놀이,일상 관찰일지 (3월~8월) 8명
- 만 4세 1학기 유아 발달평가 25명
- 음악과 교수 학습과정안 방울꽃 학습지도안 방울꽃 수업지도안 방울꽃 공개수업지
- 중국문학사 - 죽림칠현
- 국가와 윤리 시민 불복종
- 중월 전쟁에 대해서
- [유아교육사] 현대 아동교육의 기초 - 듀이(교육사상, 교육원리와 교육방법 등), 슈타이너(인지학과 아동관, 교육사상, 교육원리와 교육방법, 발도르프 유치원의 환경구성과 교육내용)
- 프뢰벨과 듀이의 교육사상이 영유아 보육에 미친 영향을 서술하시오.
- 가족상담및가족치료_나의 원가족을 가계도로 도식화해보고 보웬의 다세대 가족치료모델의 자아분화의 개념을 적용하여 자기를 깊이 있게 성찰해보세요
- 만3세 4월 보육일지 1주 - 4주
저작권 관련 사항 정보 및 게시물 내용의 진실성에 대하여 레포트샵은 보증하지 아니하며, 해당 정보 및 게시물의 저작권과 기타 법적 책임은 자료 등록자에게 있습니다. 위 정보 및 게시물 내용의 불법적 이용, 무단 전재·배포는 금지됩니다. 저작권침해, 명예훼손 등 분쟁요소 발견시 고객센터에 신고해 주시기 바랍니다.