여름 성경학교교육철학

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본문내용
Christian education has grown and diversified during the twentieth century. Not every movement or issue has confronted (or been confronted by each faith community in the same way. Some have been more directed toward christian education in the local church, while others have been more related community academic community . this chapter gives a sampling of each with observations regarding their implications effects. Readers should further research these and other significant movements and draw their currents their own inferences. Developing a more objective treatise on how these currents and movements may or may not fit together is one for all of us, but will best be done by someone, as Robert Frost put it, " ages and ages hence."
기독교교육은 20세기 동안 다양한 성장과 변화를 겪었다. 모두가 다 변화를 경험하거나 이슈에 직면한 (또는 곧 직면한 ) 같은 방법 안에서 공동체에 각각의 신념을 가진다. 어떤 경우기독교교육이 교회안의 기독교교육이 지시받은 쪽으로 되는 동안 다른 대학에서 더 관련되어졌다. 이장에서는 그들을 포함한 결과에 관해서 각각 관찰했다. 리더들은 미래에 이것들을 연구하고 다른 중대한 움직임과 그들의 흐름과 그들 자신의 추리들을 끌어놓아야 한다. 개발도상에 있는 더 객관적인 보고서가 어떤 방법으로 이것들의 흐름과 움직이지 않을지 모르며 우리들의 모든 것이 꼭 맞는 것을 동반한 하나일지 모르지만, 누구에 의한 객관적인 논문인 , Robert Frost이 그것을,“멀고도 먼 훗날”이라고 말했다.
Vacation Bible School (여름 성경학교 )
Although the nineteenth century saw several attempts maximize the churchs influence on children during summers it was not until the early twentieth century that this idea began to take hold. Robert G. Boville was executive secretary of the New York City Baptist Board of Missions at the turn of the century. He had a concern, similar to that of Raikes in Gloucester, that children of New York be given religious instruction during their idle summers to keep them out of trouble and develop patterns for productive and upright adult living. Boville had been impressed by earlier attempts by churches in Montreal and by Epiphany Baptist Church in New York City.
제 19 세기는 여름동안에 몇 가지의 시도가 아이들에 교회 영향으로 부흥케 할 것을 보아서 이른 20세기까지 이 아이디어를 파악하는 것으로 시작되지 않았다. 로버트 G. Boville는 세기의 전환기의 임무는 뉴욕시 침례교도 널의 사무총장이었다.
그는 Gloucester안에 Raikes의 저것에 유사했던 관심사가 그들을 말썽에서 지키고, 생산 적이고, 강직한 성인 생존을 위해 본을 개발하는 뉴욕의 아이들이 그들의 안일한 여름동안에 종교적인 지시를 준다고 본다. Boville은 몬트리올 안에 교회와 뉴욕시 안에 Epiphany 침례 교회에 의한 더 이른 시도에도 감명을 줬었다.
Boville used vacationing students from local colleges and seminaries. Using students from Union Theological Seminary as faculty leaders( among them was Harry Emerson Fosdick), he opened in 1901 five Vacation bible School that enrolled about a thousand children. The schools included time for worship, religious instruction, crafts, and recreation. By 1903 there were seventeen such school I New Yock City, and schools were soon begun in Philadelphia and Chicago. By 1907 there were forty- five Vacation Bible Schools, which spread the concept around the world.
Boville은 현지 대학 및 신학교에서 휴가를 보내는 학생을 사용했다. leaders(이 그들 사이에 해리 Emerson Fosdick), 그의 능력으로 연합 신학 신학교에서 학생을 사용하여 1901안에 대략 천명의 아이들을 입문한 5개의 여름 성경 학교를 열었다. 그는 예배, 종교적인 지시, 기술, 및 휴양을 위해 포함하는 시간을 훈련한다. 1903년까지 뉴욕의 도시에 17개의 그런 학교가 있고, 필라델피아와 시카고 안에서 학교가 빨리 시작되었다. 1907년까지 전 세계로 퍼진 40개 5개의 여름 성경 학교 있었다.
By 1917 the association was renamed International Association of Daily Vacation Bible Schools: by 1922 these schools numbered 5,000 worldwide, the vast majority in North America. By 1949, nearly fifty years after Bovills first school involving 546,517, faculty volunteers and 4, 045, 598 pupils.
1917에 협회는 매일 여름 성경 학교의 국제 연합이라고 새 이름을 붙였다: 1922에 세계5,000개, 북 아메리카에서 대다수 열거되는 이 학교는 . 1949년까지 ,546,517을, 능력 지원자 및 4개와 관련시키는, Bovills 첫 번째 학교 045다음에 가깝게 50년, 598의 눈동자로 이름 붙인것이다.
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