[영국소설과 문화] 위대한 유산(The Great Expectations) Chapter 56-59(영문)
- 등록일 / 수정일
- 페이지 / 형식
- 자료평가
- 구매가격
- 2011.06.27 / 2019.12.24
- 2페이지 / hwp (아래아한글2002)
- 평가한 분이 없습니다. (구매금액의 3%지급)
- 800원
최대 20페이지까지 미리보기 서비스를 제공합니다.
자료평가하면 구매금액의 3%지급!
1
2
추천 연관자료
- 목차
-
Chapter56 Summary
Questions
Chapter57 Summary
Questions
Chapter58 Summary
Questions
Chapter59 Summary
Questions
KEYWORDS
DISCUSSION
- 본문내용
-
Chapter59 Summary
Eleven years later, Pip returns to England. He says he has learned to work hard and is content with the modest living he makes in the mercantile firm. He goes to visit Joe and Biddy, and tries to convince Biddy that he has resigned himself to being a bachelor.
Pip then goes to Satis House and finds that it is no longer standing. In a silvery mist, Pip walks through the overgrown, ruined garden and thinks of Estella. He has heard that she was unhappy with Drummle but that Drummle has recently died. As the moon rises, Pip finds Estella wandering through the old garden. They discuss the past fondly; as the mists rise, they leave the garden hand in hand, Pip believes, never to part again.
Questions
1. What was the name of Joe and Biddy’s son?
자료평가
-
아직 평가한 내용이 없습니다.
오늘 본 자료
더보기
최근 판매 자료
- 스타니슬랍스키시스템과 에쮸드
- 임나일본부설과 칠지도 임나일본부설 임나일본부설 요점 임나일본부와 관련된 여
- 자녀진수기 가족
- 인문어학 사회ㆍ문화적 비평
- 중국시와 신화 레포트
- [고전문학] 15세기 관료문인과 방외문인의 문학세계-서거정과 김시습
- 유아의 미술발달 단계에서 켈로그의 발달단계와 로웬펠드의 그림 발달단계
- 학교 민주주의 구현을 위한 학교자치의 방향과 과제를 제시하시오
- 아동 미술, Lowenfeld의 발달 단계
- 교육철학및교육사_학자들의 교육사상이나 교육내용 및 방법 등을 현재 유아교육에 적용할 수 있는 부분이나 유아교사에 대한 시사점 등에 대한 자신의 생각을 작성하시오
저작권 관련 사항 정보 및 게시물 내용의 진실성에 대하여 레포트샵은 보증하지 아니하며, 해당 정보 및 게시물의 저작권과 기타 법적 책임은 자료 등록자에게 있습니다. 위 정보 및 게시물 내용의 불법적 이용, 무단 전재·배포는 금지됩니다. 저작권침해, 명예훼손 등 분쟁요소 발견시 고객센터에 신고해 주시기 바랍니다.