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The Moderating Effect of Product Knowledge on the Learning and Organization of Product Information
The Moderating Effect of Product Knowledgeon the Learning and Organization of ProductInformationBy: ELIZABETH COWLEYANDREW A. MITCHELLContents: Introduction.Theory.Knowledge level differences.Method.Results.Discussion.1- Introduction:The objective of this research is to examine how differences in product category knowledge affect the organization of new brand information in consumers
30페이지 | 1,000원 | 2016.04.16
Moderate Effect.Select the rounded rectangle at the center of the graphic. On the Home tab, in the Font group, select 28 from the Font Size list, click the arrow next to Font Color, and then click White, Background 1 (first row, first option from the left).With the rounded rectangle selected, under SmartArt Tools, on the Format tab, in the bottom right corner of the Shape Styles group, click th
31페이지 | 1,200원 | 2015.03.29
[사회조사 방법론] 중년남성의 라이프스타일 변화에 미디어가 미친 영향에 대한 연구조사
Moderate Effects Model) 1) 이용과 충족 연구 (The Uses and Gratification Approach)이 이용과 충족의 접근방법은 매스 커뮤니케이션이 수용자 구성원에게 봉사하는 기능들을 결정짓고자 하는 것으로서, 정보추구 모형과 같이 이것도 커뮤니케이션의 목적에서 수용자의 목적으로 그 촛점을 전환시킨 것이다. 정보추구
21페이지 | 2,100원 | 2011.02.22
moderate effect)으로 취급하였는가 하면, 드플러와 볼-로키치(DeFleur & Ball-Rokeach, 1989)는 이용과 충족 연구가 개인 격차 이론의 한 변형태에 지나지 않는다고 주장하였다. 그러나 근래에 들어서는 이용과 충족 연구가 효과 이론과는 다른 연구전통이라고 여기는 경향이 있는 듯하다. 그 주요 논거는 행동주의
5페이지 | 5,000원 | 2013.08.01